SMS
Med eDialog24 kan du effektivt betjene kunder via SMS.
Ved hjelp av kodeord kommer SMSer inn i køen i eDialog24 på samme måte som chat og e-poster. Arbeidsflytstøtten fra chat og e-post gjenbrukes for SMS, og gir et svært kraftig verktøy for å skape unike kundeopplevelser i denne kanalen.
Har du 5-sifret nummer bør du kanskje vurdere SMS-chat?! Her er det mulig å skille seg fra konkurrentene!
SMS kan naturligvis integreres med telefonkø for å oppnå tidligere nevnte nytteverdier.
Prøv selv : Send kodeord edialog24 etterfulgt av din melding til 2242

Noen viktige fokusområder:
- Kundeløfte.
- Bemanning, ruting, frister, eskalering.
- Arbeidsflyt før, under og etter dialog.
- Rask oppfølging.
- Styring, statistikk og planlegging.
- Bytte av kanal, SMS til chat.
- Dialoghistorikk på tvers av kanaler.