Om oss


Arbeidet med eDialog24 startet i Sentinel Software AS i 1999/2000 etter idé av Eljar Ness. Bjørnar Nielsen utviklet den første versjonen av eDialog24 i 2000, og i 2001 ble løsningen pilotert med fokus på chat hos Fische Bil i Trondheim.Fra første stund lå fokuset på kundeorientering i alle ledd. Intern tilgjengelighet, samarbeid, multikanals kundedialog og samspill med CRM ble tidlig lagt inn i samme arbeidsflate. Arbeids- og administrasjonsdepartementet ble første kommersielle kunde i 2002 (Norge.no/Difi) og i 2003 ble eDialog24 skilt ut i egen virksomhet.

Vår visjon er å være verdens beste arbeidsflate for menneskelig kundedialog – i alle elektroniske kanaler. eDialog24 videreutvikles fortløpende i nært samarbeid med mange av Norges sterkeste merkevarer i jakten på bedre service, økt salg, omdømme og tidsbesparelser.

[woothemes_our_team limit=»20″ size=»120″ per_row=»3″]

Diplme d’alliance franaise, englisch fliessend in wort https://bachelorschreibenlassen.com/ und schrift