Hvordan opprettholde salg og god kundeservice under Covid19-pandemien?
En rekke butikker og virksomheter har den seneste tiden måtte stenge grunnet lockdown / Covid19-tiltak. I en slik situasjon, hvordan opprettholder man salg og kundeservice? Vi har satt opp 3 scenarier hvor eDialog24 raskt kan være til hjelp for din virksomhet.
- Din virksomhet sliter med å opprettholde kundekontakt og yte rask og god kundeservice.
Vi kan raskt etablere en kundechat-løsning på din virksomhets nettside eller i nettbutikk for å øke tilgjengelighet og styrke kommunikasjon med deres kunder. Chat er en ypperlig kanal for salgsstøtte, brukerstøtte og mindre komplekse dialoger – raske spørsmål og svar. Chat er en enkel måte for dine kunder å oppnå kontakt på, og som de fleste aldersgrupper nå er godt kjent med. Beroende på ønsket omfang og funksjonalitet tilbyr vi både en gratis kundechat-løsning samt flere utvidede produktløsninger ut fra din virksomhets ønsker, målsettinger og behov. Se våre ulike produktløsninger her.
2. Din virksomhet tilbyr komplekse produkter og tjenester som kunder trenger å «forstå» og/eller «se» for å ta en kjøpsbeslutning.
Ved bruk av eDialog24 App kan din virksomhet etablere en utvidet kundechat-løsning med sømløs overgang fra chat til video. Dette åpner opp for muligheter til videovisning av produkter og tjenester på en svært enkel og effektiv måte. Løsningen er etablert i bilbransjen i samarbeid med FINN.no og kan også ha stor nytteverdi i bransjer som retail, eiendom, entreprenør mm. «Sky is the limit» når du har kunden tilgjengelig i lommen. Kontakt oss for ytterligere informasjon om muligheter og løsninger.
3. Din virksomhet har avdekket behov for å jobbe raskere, bedre og mer effektivt med salg og kundeservice ift. økt konkurransesituasjon.
I tett dialog med deg som kunde kan vi sette sammen en fremtidsrettet servicedesk- eller kundehåndteringsløsning som dekker din virksomhets ønsker og behov for samhandling, kommunikasjon og service. eDialog24 gir muligheter for å håndtere chat, e-post, sosiale medier, web-skjema, video, chatbot, SMS, telefoni mm. i ett og samme system. I tillegg til håndtering av eksterne kanaler har eDialog24 eget internmeldingssystem, muligheter for B2B-samarbeid og utstrakte integrasjonsmulighter med CRM, sak-/arkivsystem og ulike fagsystemer. Med over 20 års erfaring med utvikling av digitale kundedialogløsninger for små og stor virksomheter kan vi med stor sikkerhet si at vi har en egnet løsning for din virksomhet. Kontakt oss for ytterligere informasjon om muligheter og løsninger.