Chat

eDialog24 chatløsning gir din bedrift en unik mulighet for å synliggjøre reell tilgjengelighet, samt direkte chat mellom besøkende på Internett og ansatte i virksomheten!
Vår løsning gir mulighet til å møte kundenes forventninger, og overgå konkurrentenes evner ved å skape et levende nettsted:

  • med SYNLIG TILGJENGELIG BETJENING
  • hvor man ENKELT KOMMER I KONTAKT
  • med god kø-opplevelse, hvis kø
  • med GOD FLYT, og mulighet for SAMSPILL underveis i CHATTEN
  • med mulighet for kopi/DOKUMENTASJON av dialogen i etterkant
  • der SIKKERHET og PERSONVERN er ivaretatt.

Ypperlig kommunikasjonskanal for sikring av e-kjøpsprosesser, direkte respons fra digital markedsføring, kundebehandling, nettstudier, rådgivnings- og informasjonstjenester.

Rett og slett uunnværlig for deg som ønsker effektiv kundeservice, økt salg og bedre omdømme på Internett.

Chatvindu

Noen viktige fokusområder:

  • «Tradisjonell web» vs. mobile flater.
  • Kundeløfte.
  • Bemanning, ruting, frister og eskalering.
  • Arbeidsflyt før, under og etter dialog.
  • Rask oppfølging.
  • Styring, statistikk og planlegging.
  • Bytte av kanal, chat til epost, chat til telefon, chat til SMS.
  • Dialoghistorikk på tvers av kanaler.
  • Samkjøre med telefonkø eller egen chat-kø?
  • Lagring og samspill med CRM.

Det er svært enkelt å komme i gang med chat.
Din virksomhet kan starte med eDialog24 FRI helt uten kostnader, eller vurdere flere moduler/større omfang med eDialog24 PROFF.