eDialog24 GO

eDialog24

GO

eDialog24 GO gir din bedrift økt tilstedeværelse på nett, styrket kundeservice og rask  salgsstøtte gjennom smart bruk av chat, Messenger og e-post.

eDialog24 GO er en web-basert kundedialogløsning for små og mellomstore bedrifter som ønsker å jobbe smart med kunden i fokus. Løsningen kan etableres på kort tid og gir tilgang til enkel og effektiv håndtering av henvendelser i èn og samme arbeidsflate via kanalene chat, Messenger og e-post. 

b3lineicon|b3icon-paper-plane||Paper Plane

eDialog24 GO

Beskrivelse

eDialog24 GO er en web-basert kundedialogløsning for små og mellomstore bedrifter som ønsker å jobbe smart med kunden i fokus. Løsningen kan etableres på kort tid og gir tilgang til enkel og effektiv håndtering av henvendelser i èn og samme arbeidsflate for kanalene web-chat, Messenger og e-post. 

eDialog24 GO er kommunikasjonsverktøyet som vil hjelpe din organisasjon å effektivisere og strukturere innkommende henvendelser samt sikre god intern og ekstern kommunikasjonsflyt. 

Ved utvidet behov for kanaler, brukerprofiler, funksjonalitet eller integrasjoner kan løsningen enkelt oppgraderes til produktløsningene FLOW, PRO eller CUSTOM.

Sikkerhet og behandling av personvernopplysninger ivaretas i løsningen iht. GDPR-lovgivning.

Kanaler
  • Web-chat
    eDialog24 genererer et lite script som limes inn på din bedrifts nettside. Scriptet gjør at et dynamisk kontaktpunkt for chat kommer til syne på nettsiden. Når kunder klikker på kontaktpunktet vil de kunne chatte direkte med tilgjengelige brukerprofiler i din bedrift. Tilgang til chat kan styres med faste åpningstider eller basert på tilgjengeligheten til brukerprofiler som er registrert i løsningen. Innkommende chathenvendelser varsles med lyd og vil være synlig i en felles forespørselsliste i eDialog24 sin arbeidsflate.
  • Messenger
    eDialog24 kobles mot til bedrifts Facebook-konto og sikrer at meldinger via Facebook Messenger kommer til syne i en felles forespørselsliste i eDialog24 sin arbeidsflate. Innkommende meldinger varsles med lyd.
  • E-post
    eDialog24 kobles mot din bedrifts e-postkonto (typisk post@bedrift.no) og sikrer at alle e-poster rutes inn i en felles forespørselsliste i eDialog24 sin arbeidsflate, på lik linje med henvendelser via chat og Messenger. Innkommende e-poster varsles med lyd og får et særegent ticket-nummer.

    Alle innkommende dialoger kan besvares direkte med å dobbeltklikke på henvendelsen i forespørselsfeltet, eller delegeres til en annen tilgjengelig ressurs i organisasjonen ved hjelp av «sett over»-funksjonen. Avsluttede dialoger lagres i historikk og kan hentes frem igjen ved behov for etterbehandling.

Funksjonalitet

eDialog24 GO leveres med 10 brukerprofiler. Brukerprofiler er de interne ressursene som din organisasjon ønsker skal håndtere henvendelser i 1.linje eller 2.linje. Løsningen gir muligheter for å regelstyre henvendelser basert på tilgjengelighet og kompetanse, samt sette over dialoger og sende meldinger til andre registrerte ressurser. 

Løsningen leveres med fri support. Kundeservice kan kontaktes på virkedager mellom kl. 08.00 – 16.00. Utvidet SLA kan bestilles.

 

Priser

Etablering – kr. 3.000,- 
Etableringskostnad inkluderer konfigurering, test og kvalitetssikring av løsning samt basisoppsett av organisasjon og tilhørende brukerprofiler.

Abonnement – kr. 1.590,- / mnd.
Abonnement inkluderer fri support mellom  kl. 08.00 – 16.00 på virkedager. Utvidet SLA kan bestilles.

 *Alle priser er eks.mva.

Bestill eDialog24 GO her

et|icon_check_alt|

3 kanaler inkludert

et|icon_check_alt|

10 brukerprofiler inkludert

et|icon_check_alt|

Rask etablering

et|icon_check_alt|

Stor funksjonalitet

et|icon_check_alt|

Skalerbar løsning

et|icon_check_alt|

Sikker løsning

et|icon_check_alt|

Fri support

%

God kundeservice og rask salgsstøtte.

Små og mellomstore bedrifter har ofte ikke behov, midler eller ressurser til å betjene store komplekse callsenter- eller servicedeskløsninger. Mindre bedrifter vil kanskje bare ha behov for enkle løsninger som dekker reelle behov knyttet til rask salgsstøtte og god kundeservice. 

eDialog24 GO er en produktløsning som er satt sammen for å hjelpe og løse små og mellomstore bedrifters behov for å få bedre kontroll på kundedialoger samtidig som man får etablert kanaler som web-chat og Messenger for å sikre rask bruker- / salgsstøtte og god kundeservice.

 

eDialog24 GO

eDialog24 tilbyr en enkel og brukervennlig chatløsning som vi i Bate er veldig godt fornøyd med og som gir kundene mulighet til rask og effektiv kommunikasjon med vært kundesenter. Supportfunksjonen fungerer utmerket med løsningsorienterte og raske svar.

Rune Vik
Teamleder Bate 

Prøv gratis

Spør oss!

et|icon_pin|

Hovedkontor

Ingvald Ystgaards Vei 23
7047 Trondheim

et|icon_pin|

Salg / Marked

Hovfaret 17B
0275 Oslo