Kanaler
Ulike kunder har ulike preferanser.
valgfrihet
Valgfrihet
Alle har sine prefererte kommunikasjonskanaler når de skal ta kontakt med en bedrift eller en offentlig virksomhet. For å legge til rette for god service for dine kunder er derfor viktig å være tilgjengelig i flere kanaler. Med eDialog24 forenkler du håndtering av kundedialoger i flere kanaler ved å ha én »innboks» for alle henvendelser. Gi dine kunder kommunikasjonsfrihet!
Chat
Les mer
Chat er verktøyet for å yte rask og god service for dine kunder – korte spørsmål og kjappe svar. eDialog24 gir muligheter for å rettighetsstyre, prioritere, delegere og arkivere alle chat-henvendelser.
Bestill løsninger med Chat
E-post
Les mer
E-post i eDialog24 gir deg mulighet for samarbeid og felles håndtering av alle e-poster til din bedrift – én innboks og ticket-system for kontroll og sikker håndtering av alle e-poster. eDialog24 gir muligheter for å rettighetsstyre, prioritere, delegere og arkivere alle e-post -henvendelser.
Bestill løsninger med E-post
Sosiale medier
Les mer
Å være tilstede og svare raskt på henvendelser i sosiale medier gir tilfredse kunder. eDialog24 gjør det enkelt å svare umiddelbart på én til én samtaler i Messenger, ha kontroll på hva som skrives av kommentarer på Facebook-veggen din og gi raske kommentarer og svar på Twitter. Møt kunden der kunden er. eDialog24 gir muligheter for å rettighetsstyre, prioritere, delegere og arkivere alle henvendelser fra Facebook og Twitter.
Bestill løsninger med Sosiale medier
Telefon
Les mer
Bestill løsninger med Telefoni
SMS-chat
Les mer
SMS-chat gir uante muligheter. Lag QR-kampanjer med konvertering til SMS eller send ut timeinnkallinger og varsler på SMS hvor kunde kan svare tilbake i samme melding. eDialog24 gir muligheter for å rettighetsstyre, prioritere, delegere og arkivere alle tekstmeldinger.
Bestill løsninger med SMS-chat
Video
Les mer
Ha videosamtaler med kunder via eDialog24 eller videokonferanser internt. Vår videoløsningen er utviklet i samarbeid med Whereby – la kunden se deg!
Bestill løsninger med Video
Chatbot
Les mer
Sett opp en chatbot for håndtering av stardardiserte spørsmål og svar til din bedrift. Chatbot setter over til live chat i eDialog24 i de tilfeller Chatbot er svar skyldig. Chatbot er utviklet i samarbeid med Boost AI.
Bestill løsninger med Chatbot
Integrasjoner
Gode integrasjoner er viktig for en organisasjon for å sy sammen systemer og få til en best mulig arbeids- og kommunikasjonsflyt.
For våre kunder er det laget en rekke integrasjoner mot alt fra tjenestebusser og bemanningssystem til kommunikasjonsløsninger, ai-løsninger og crm-system.
eDialog24 skal være en naturlig del av helheten!
CRM
- Dynamics CRM
- Lime CRM
- Superoffice
Sak-/Arkivsystem
- Public 360
- NOARK 5
Bemanningssystem
- Calabrio – Teleopti
Telefonisystem
- LOXYSOFT
- Trio
- Telenor mobilt bedriftsnett
Chatbot
- Boost Ai
- Kindly
Video
- Whereby
- Pexip
sikkert valg
Hvorfor velge eDialog24
Vi i eDialog24 har jobbet med utvikling og salg av kundedialogløsninger mot både privat og offentlig sektor i over 20 år.
Vi har opparbeidet oss god erfaring med hva bedrifter ønsker av funksjonalitet og hvilken arbeidsflyt det skal legges til rette for.
For å gjøre det enkelt for deg som kunde har vi laget 6 ulike pakkeløsninger som skal kunne dekke de fleste bedrifts behov for kanalvalg, brukerprofiler og funksjonalitet.
Med eDialog24 kan du enkelt oppgradere til neste pakkeløsning når behovet oppstår – eDialog24 er en løsning din bedrift kan vokse i og med.
Vi ønsker deg hjertelig velkommen som ny eDialog24-kunde!
Stor funksjonalitet
Fleksibel løsning
Enkel installasjon
Sikker og stabil løsning
Fri support
Over 300 gode kunder
%
Bestill gratis demo
Spør oss!
Hovedkontor
Ingvald Ystgaards Vei 23
7047 Trondheim
Salg / Marked
Hovfaret 17B
0275 Oslo
Org.nr. 885 637 892