Kanaler

Ulike kunder har ulike preferanser.

valgfrihet

Valgfrihet

Alle har sine prefererte kommunikasjonskanaler når de skal ta kontakt med en bedrift eller en offentlig virksomhet. For å legge til rette for god service for dine kunder er derfor viktig å være tilgjengelig i flere kanaler. Med eDialog24 forenkler du håndtering av kundedialoger i flere kanaler ved å ha én »innboks» for alle henvendelser. Gi dine kunder kommunikasjonsfrihet!

Chat

Les mer

Chat er verktøyet for å yte rask og god service for dine kunder – korte spørsmål og kjappe svar. eDialog24 gir muligheter for å rettighetsstyre, prioritere, delegere og arkivere alle chat-henvendelser.

Bestill løsninger med Chat

E-post

Les mer

E-post i eDialog24 gir deg mulighet for samarbeid og felles håndtering av alle e-poster til din bedrift – én innboks og ticket-system for kontroll og sikker håndtering av alle e-poster. eDialog24 gir muligheter for å rettighetsstyre, prioritere, delegere og arkivere alle e-post -henvendelser.

Bestill løsninger med E-post

Sosiale medier

Les mer

Å være tilstede og svare raskt på henvendelser i sosiale medier gir tilfredse kunder. eDialog24 gjør det enkelt å svare umiddelbart på én til én samtaler i Messenger, ha kontroll på hva som skrives av kommentarer på Facebook-veggen din og gi raske kommentarer og svar på Twitter. Møt kunden der kunden er. eDialog24 gir muligheter for å rettighetsstyre, prioritere, delegere og arkivere alle henvendelser fra Facebook og Twitter.

Bestill løsninger med Sosiale medier

Telefon

Les mer
eDialog24 kan integreres med sentralbordløsninger som Loxysoft, ICC,ProConnect og Trio for å kunne køstille, delegere og prioritere alle type dialoger, og sikre helhetlig kommunikasjonsstyring. eDialog24 har også funksjonalitet for styring av tilgjengelighet og loggføring av samtaler for Telenor Bedriftsnett-kunder. Innhold i samtaler kan noteres direkte i eDialog24 og gir muligheter for å etterbehandling og lagring av notiser.

Bestill løsninger med Telefoni

SMS-chat

Les mer

SMS-chat gir uante muligheter. Lag QR-kampanjer med konvertering til SMS eller send ut timeinnkallinger og varsler på SMS hvor kunde kan svare tilbake i samme melding. eDialog24 gir muligheter for å rettighetsstyre, prioritere, delegere og arkivere alle tekstmeldinger.

Bestill løsninger med SMS-chat

Video

Les mer

Ha videosamtaler med kunder via eDialog24 eller videokonferanser internt. Vår videoløsningen er utviklet i samarbeid med Whereby – la kunden se deg!

Bestill løsninger med Video

Chatbot

Les mer

Sett opp en chatbot for håndtering av stardardiserte spørsmål og svar til din bedrift. Chatbot setter over til live chat i eDialog24 i de tilfeller Chatbot er svar skyldig. Chatbot er utviklet i samarbeid med Boost AI.

Bestill løsninger med Chatbot

Integrasjoner

Gode integrasjoner er viktig for en organisasjon for å sy sammen systemer og få til en best mulig arbeids- og kommunikasjonsflyt.

For våre kunder er det laget en rekke integrasjoner mot alt fra tjenestebusser og bemanningssystem til kommunikasjonsløsninger, ai-løsninger og crm-system.

eDialog24 skal være en naturlig del av helheten!

CRM
  • Dynamics CRM
  • Lime CRM
  • Superoffice
Sak-/Arkivsystem
  • Public 360
  • NOARK 5
Bemanningssystem
  • Calabrio – Teleopti
Telefonisystem
  • LOXYSOFT
  • Trio
  • Telenor mobilt bedriftsnett
Chatbot
  • Boost Ai
  • Kindly
Video
  • Whereby
  • Pexip

sikkert valg

Hvorfor velge eDialog24

Vi i eDialog24 har jobbet med utvikling og salg av kundedialogløsninger mot både privat og offentlig sektor i over 20 år.

Vi har opparbeidet oss god erfaring med hva bedrifter ønsker av funksjonalitet og hvilken arbeidsflyt det skal legges til rette for.

For å gjøre det enkelt for deg som kunde har vi laget 6 ulike pakkeløsninger som skal kunne dekke de fleste bedrifts behov for kanalvalg, brukerprofiler og funksjonalitet.

Med eDialog24 kan du enkelt oppgradere til neste pakkeløsning når behovet oppstår – eDialog24 er en løsning din bedrift kan vokse i og med.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen som ny eDialog24-kunde!

=

Stor funksjonalitet

=

Fleksibel løsning

=

Enkel installasjon

=

Sikker og stabil løsning

=

Fri support

=

Over 300 gode kunder

%

Bestill gratis demo

Spør oss!

Hovedkontor

Ingvald Ystgaards Vei 23
7047 Trondheim

Salg / Marked

Hovfaret 17B
0275 Oslo

Org.nr. 885 637 892