eDialog24 PRO

eDialog24

PRO

eDialog24 PRO forenkler og profesjonaliserer din bedrifts håndtering av kundedialoger.

er en kontaktsenterløsning for små og mellomstore virksomheter som ønsker å profesjonalisere sin kundekontakt.rettet mot hjelpelinjer, frivillige og ideelle organisasjoner. Løsningen gir tilgang til enkel og effektiv håndtering av henvendelser i èn og samme arbeidsflate via kanalene chat, Facebook wall og e-post. For organisasjoner som behandler sensitiv informasjon tilbys en sikker og anonym chatløsning. eDialog24 CHARITY er kommunikasjonsverktøyet som vil hjelpe din organisasjon å effektivisere og strukturere innkommende henvendelser samt sikre god intern og ekstern kommunikasjonsflyt.

b3lineicon|b3icon-globe||Globe

eDialog24 PRO

Beskrivelse

eDialog24 CHARITY er en lavkost kontaktsenterløsning rettet mot hjelpelinjer, frivillige og ideelle organisasjoner. Løsningen gir tilgang til enkel og effektiv håndtering av henvendelser i èn og samme arbeidsflate via kanalene chat, Facebook wall og e-post. For organisasjoner som behandler sensitiv informasjon tilbys en sikker og anonym chatløsning. 

eDialog24 CHARITY er kommunikasjonsverktøyet som vil hjelpe din organisasjon å effektivisere og strukturere innkommende henvendelser samt sikre god intern og ekstern kommunikasjonsflyt. 

Sikkerhet og behandling av personvernopplysninger ivaretas i løsningen iht. GDPR-lovgivning.

Kanaler
  • Chat (anonym chat)
  • E-post
  • Facebook wall
Funksjonalitet

eDialog24 CHARITY leveres med 10 brukerprofiler. Brukerprofiler er de interne ressursene som din organisasjon ønsker skal håndtere henvendelser i 1.linje eller 2.linje. Løsningen gir mulighet for å regelstyre henvendelser basert på tilgjengelighet og kompetanse samt sette over dialoger og sende interne og eksterne meldinger til andre registrerte ressurser. 

Din organisasjon kan settes i samarbeid med andre frivillige organisasjoner og dele kompetanse og dialogutveksling ved godkjenning fra begge parter. 

Løsningen leveres med fri support. Kundeservice kan kontaktes på virkedager mellom kl. 08.00 – 16.00. Utvidet SLA kan bestilles.

 

Priser

Etablering – kr. 1.500,- 
Etableringskostnad inkluderer konfigurering, test og kvalitetssikring av løsning samt basisoppsett av organisasjon og tilhørende brukerprofiler.

Abonnement – kr. 0,- / mnd.
Abonnement for løsningen er kostnadsfri og inkluderer fri support mellom  kl. 08.00 – 16.00 på virkedager. Utvidet SLA kan bestilles.

 *Alle priser er eks.mva.

Bestill eDialog24 PRO her

et|icon_check_alt|

5 kanaler inkludert

et|icon_check_alt|

50 brukerprofiler inkludert

et|icon_check_alt|

Rask og enkel etablering

et|icon_check_alt|

Stor funksjonalitet

et|icon_check_alt|

Skalerbar løsning

et|icon_check_alt|

Sikker løsning

et|icon_check_alt|

Fri support

%

Profesjonell kundebehandling

eDialog24 har de siste årene hatt utstrakt fokus på samfunnsansvar og har i den anledning satt sammen en egen produktløsning for hjelpelinjer, frivillige og ideelle organisasjoner – eDialog24 CHARITY.

Hensikten med denne produktløsningen er å kunne tilby frivillige organisasjoner med lite midler et profesjonelt kommunikasjonsverktøy som kan bidra til å styrke og effektivisere deres arbeid for en svært lav kostnad.

Siden 2016 har over 50 små og store organisasjoner benyttet seg av løsningen, og interessen har vært spesiell stor det siste året grunnet Covid-19-pandemien.

Charity

Under pandemien ser vi ser at hjelpelinjer for barn og unge har hatt en enorm vekst i antall henvendelser. Som et lite selskap er vi stolte av å kunne bistå disse organisasjonene med lavterskeltilbud som anonym chat for at de skal kunne hjelpe flere barn og unge på en effektiv og god måte.

For å styrke løsningen ytterligere har vi det siste året satt opp samarbeid mellom flere organisasjoner. De samarbeidende organisasjonene kan enkelt dele kompetanse og sette over brukerdialoger seg i mellom for å sikre at brukere av tjenesten får best mulig faglig bistand.  De fleste tjenestetilbudene for barn og unge er samlet  på Bufdir sin nettside, ung.no.

Tips gjerne om du kjenner til en frivillig eller ideell organisasjon som kunne hatt nytte av en løsning som eDialog24 CHARITY, vi hjelper gjerne flere!

Vi har benyttet eDialog24 i åtte år og systemet er stabilt, har de funksjonene vi trenger (pluss litt til) samtidig som det er enkelt å bruke. Vi er også veldig fornøyd med kundeservicen vi får, både pga. kort responstid og god hjelp.

Audun Finsveen
Energirådgiver, Enerconsult / Enova

Prøv gratis

Spør oss!

et|icon_pin|

Hovedkontor

Ingvald Ystgaards Vei 23
7047 Trondheim

et|icon_pin|

Salg / Marked

Hovfaret 17B
0275 Oslo