Referanser

Gode produkter krever gode kunder.

referanser

Noen av våre kunder

feedback

Hva sier våre kunder

Vil bare takke for at dere er så hjelpsomme i disse tider. Jeg skryter veldig av dere til alle i organisasjonen fordi jeg mener løsningen er veldig bra.
Nelli Rachel Kongshaug

Leder Kors På Halsen, Røde Kors

eDialog24 leverer en enkel, intuitiv og oversiktlig chatklient som gir oss muligheten til å behandle våre kundehenvendelser effektivt. De er knallgode på support og alltid imøtekommende.
Jostein Thorsen

Rådgiver, Kartverket

Vi er godt fornøyd med eDialog24 som vår leverandør av Chat- og SoMe-løsninger. De har utviklet et verktøy som kan benyttes på flere Facebook kontoer kombinert med våre kunder som chatter fra nettbanken/hjemmesiden vår. På denne måten kan vi tilby kundene vår rask og effektiv hjelp via våre egne plattformer, men også Facebook. Vi har gått i fra og ha en effektivitet på opptil 15 min til ett par minutter. eDialog24 har vært imøtekommende og behjelpelige når det kommer til utvikling og ønsker. 

Cecilie Kristiansen

Fagansvarlig SoMe, SpareBank 1 Kundesenter

eDialog24 tilbyr en enkel og brukervennlig chatløsning som vi i Bate er veldig godt fornøyd med og som gir kundene mulighet til rask og effektiv kommunikasjon med vårt kundesenter.
Supportfunksjonen fungerer utmerket med løsningsorienterte og raske svar.
Rune Vik

Teamleder, Bate

Vi har benyttet eDialog24 i åtte år og systemet er stabilt, har de funksjonene vi trenger (pluss litt til) samtidig som det er enkelt å bruke.

Vi er også veldig fornøyd med kundeservicen vi får, både pga. kort responstid og god hjelp.

Audun Finsveen

Energirådgiver, Enerconsult / Enova

Prøv gratis

Spør oss!

Hovedkontor

Ingvald Ystgaards Vei 23
7047 Trondheim

Salg / Marked

Hovfaret 17B
0275 Oslo

Org.nr. 885 637 892