eDialog24 GO

eDialog24

Let`s GO

eDialog24 GO gir din bedrift økt tilstedeværelse på nett, god salgsstøtte og effektiv kundeservice gjennom smart og enhetlig håndtering av chat, Messenger og e-post.

eDialog24 GO er en web-basert kundedialogløsning for små og mellomstore bedrifter som ønsker å jobbe smart med kunden i fokus. Løsningen kan etableres på kort tid og gir tilgang til enkel og effektiv håndtering av henvendelser  via kanalene chat, Messenger og e-post i èn og samme arbeidsflate.

b3lineicon|b3icon-paper-plane||Paper Plane

eDialog24 GO

Beskrivelse

eDialog24 GO er en web-basert kundedialogløsning for små og mellomstore bedrifter som ønsker å jobbe smart med kunden i fokus. Løsningen kan etableres på kort tid og gir tilgang til enkel og effektiv håndtering av henvendelser via kanalene chat, Messenger og e-post i èn og samme arbeidsflate.

eDialog24 GO er kommunikasjonsverktøyet som vil hjelpe din organisasjon å effektivisere og strukturere innkommende henvendelser, samt sikre god intern og ekstern kommunikasjonsflyt. 

Ved utvidet behov for kanaler, brukerprofiler, funksjonalitet eller integrasjoner kan løsningen enkelt oppgraderes til produktløsningene FLOW, PRO eller CUSTOM.

Sikkerhet og behandling av personvernopplysninger ivaretas i løsningen iht. GDPR-lovgivning.

Kanaler
  • Web-chat
    eDialog24 genererer et lite script som limes inn på din bedrifts nettside. Scriptet gjør at et dynamisk kontaktpunkt for chat kommer til syne på nettsiden. Når kunder klikker på kontaktpunktet vil de kunne chatte direkte med tilgjengelige brukerprofiler i din bedrift. Tilgang til chat kan styres med faste åpningstider eller basert på tilgjengeligheten til brukerprofiler som er registrert i løsningen. Innkommende chathenvendelser varsles med lyd og vil være synlig i en felles forespørselsliste i eDialog24 sin arbeidsflate.
  • Messenger
    eDialog24 kobles mot til bedrifts Facebook-konto og sikrer at meldinger via Facebook Messenger kommer til syne i en felles forespørselsliste i eDialog24 sin arbeidsflate. Innkommende meldinger varsles med lyd.
  • E-post
    eDialog24 kobles mot din bedrifts e-postkonto (typisk post@bedrift.no) og sikrer at alle e-poster rutes inn i en felles forespørselsliste i eDialog24 sin arbeidsflate, på lik linje med henvendelser via chat og Messenger. Innkommende e-poster varsles med lyd og får et særegent ticket-nummer.

    Alle innkommende dialoger kan besvares direkte med å dobbeltklikke på henvendelsen i forespørselsfeltet, eller delegeres til en annen tilgjengelig ressurs i organisasjonen ved hjelp av «sett over»-funksjonen. Avsluttede dialoger lagres i historikk og kan hentes frem igjen ved behov for etterbehandling.

Funksjonalitet

eDialog24 GO leveres med 10 brukerprofiler som standard. Brukerprofiler er de interne ressursene som din organisasjon ønsker skal håndtere henvendelser i 1.linje eller 2.linje. Løsningen gir muligheter for å regelstyre henvendelser basert på tilgjengelighet og kompetanse, samt sette over dialoger og sende meldinger til andre registrerte ressurser. 

Løsningen leveres med fri support. Kundeservice kan kontaktes på virkedager mellom kl. 08.00 – 16.00. Utvidet SLA kan bestilles.

 

Priser

Etablering – kr. 3.120,-
Etableringskostnad inkluderer konfigurering, test og kvalitetssikring av løsning samt basisoppsett av organisasjon og tilhørende brukerprofiler.

Abonnement – kr. 1.780,- / mnd.
Abonnement inkluderer fri support mellom  kl. 08.00 – 16.00 på virkedager. Utvidet SLA kan bestilles.

 *Alle priser er eks.mva.

Bestill eDialog24 GO her

=

3 kanaler inkludert

=

10 brukerprofiler inkludert

=

Rask etablering

=

Stor funksjonalitet

=

Skalerbar løsning

=

Sikker løsning

=

Fri support

%

God kundeservice og rask salgsstøtte.

Små og mellomstore bedrifter har sjeldent behov for eller ressurser til å betjene store komplekse callsenter- eller servicedeskløsninger. Av erfaring ser vi at mindre bedrifter ofte velger enkle skalerbare løsninger som dekker reelle behov knyttet til god salgsstøtte og effektiv kundeservice.

eDialog24 GO er en produktløsning som er satt sammen spesielt for å løse små og mellomstore bedrifters behov smartere håndtering og kontroll på kundedialoger.

eDialog24 GO

eDialog24 tilbyr en enkel og brukervennlig chatløsning som vi i Bate er veldig godt fornøyd med og som gir kundene mulighet til rask og effektiv kommunikasjon med vært kundesenter. Supportfunksjonen fungerer utmerket med løsningsorienterte og raske svar.

Rune Vik
Teamleder Bate 

Bestill gratis demo

Spør oss!

Hovedkontor

Ingvald Ystgaards Vei 23
7047 Trondheim

Salg / Marked

Hovfaret 17B
0275 Oslo

Org.nr. 885 637 892